Angepasste Seiten

HOME     |    BEAUTY     |    OUTFITS     |    CONTACT     |    ABOUT     |    BLOGROLL     |    FACEBOOK     |    TWITTER

Donnerstag, 15. Dezember 2011

Today I like the advent calendar Chic-Und-Schlau!


Advent calendar

As you may have noticed many bloggers are having advent calendars for their reader.
Mirjam from Chic-und-Schlau (chic and smart) has opened a great wicked on her calendar today, so wish me luck and if you are a blogger take part of it, too :)
I think it's great opening the chocolate advent calendar in the morning and after that discovering the blog give-aways.
Do you have an advent calendar? Are you waiting for the right day to open a wicket or are you eating everything on the first day? :D Everyday I wait till 0.00 to attack the next door and be satisfied :D
I looove holidays-chocolate. I think it tastes better than normal chocolate, doesn't it?!


Wie ihr bestimmt bemerkt habt, sind die Blogger zur Adventszeit äußerst großzügig und viele Blogger haben daher Adventskalender mit tollen Inhalten.
Heute hat Mirjam von Chic-und-Schlau ein super Türchen geöffnet. Ich hoffe ihr drückt mir alle die Daumen und macht selbst mit, falls ihr Blogger seid ;)
Am besten gefällt mir, nachdem ich meinen Schoko-Adventskalender morgens geplündert habe, die Blogs nach den Überraschungen zu durchwühlen.

Habt ihr einen Adventskalender? Traut ihr euch ihn schon früher zu Essen? :D Ich warte immer gierig bis 0.00Uhr um ein weiteres Türchen öffnen zu können :D Ich liebe Festtagsschokolade! Schmeckt doch viiiel besser als normale oder?!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Dein Interesse freut mich sehr, danke für den Kommentar! Love, Charlotte
Thank you for being interested in my blog, I'm happy about your comment! Love, Charlotte